• BIST 100

    10346,15%-0,24
  • DOLAR

    40,38% 0,21
  • EURO

    47,06% 0,54
  • GRAM ALTIN

    4353,71% 0,63
  • Ç. ALTIN

    6950,44% 0,75

LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

TEKNOLOJİ 30.03.2025 17:09:40 0
LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

Dijital pazarlama sektörünün gizli kahramanı olarak bilinen ve 810 milyondan fazla kullanıcısı bulunan LinkedIn için önemli değerlendirmelerde bulunan sektör temsilcisi Yasin Kaplan, bu kullanıcıların 65 milyonu karar verici pozisyonda olduğunu belriterek, son verilere göre LinkedIn’de verilen reklam harcamaları bir önceki yıla göre yüzde 21 artış gösterdiğini kaydetti.

İSTANBUL (İGFA) - LinkedIn hem iş arayanlar için hem de özellikle iş dünyasının önemli kitlelerine ulaşmak için eşsiz bir fırsat sunuyor

LinkedIn’in iş dünyasının adeta bir buluşma noktası haline geldiğini belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, rekabetin düşük olduğu ve rakiplerden öne çıkma fırsatının bulunduğu bu mecra olduğunu belirterek, LinkedIn reklamcılığının diğer platformlardan daha belirgin ve hedef odaklı bir yapı sunduğunu kaydetti.

"Reklam paneli üzerinden, doğru hedef kitleye ulaşmak için marka bilinirliği yaratma, dönüşüm odaklı kampanyalar oluşturma ya da ürün üzerinde düşünme sağlama gibi birçok farklı seçenek mevcut" diyen Kaplan, "LinkedIn’in sunduğu hedefleme yöntemlerinden bir diğeri ise pozisyon bazlı hedefleme yapabilme imkanıdır. Yani, sadece belirli pozisyonlardaki kişilere ulaşmak mümkündür. Örneğin, reklamınızın sadece satın almacılara, pazarlama müdürlerine ya da insan kaynakları uzmanlarına görünmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, marka bazlı hedefleme de yapılabilir. Yani, sadece belirli bir markada çalışan kişilere reklam gösterilebilir” diye konuştu.

LİNKEDIN’DE NİTELİKLİ ÇALIŞAN BULMANIN PÜF NOKTALARI

Deneyim bazlı hedefleme ile nitelikli aday arayanlar için önemli bir fırsat sunulduğunu belirten Kaplan, “Kariyer bazlı kırılımlar yaparak hedef kitle daraltması ile işletmelerin nitelikli çalışan bulabilmesi daha kolay hale gelebildiğini belirtti. 

Diğer mecralarda bulunan standart demografik hedefleme ve ilgi alanı hedefleme gibi seçeneklerin yanı sıra, LinkedIn’de daha detaylı hedefleme seçenekleri sunulduğunu ifade eden Kaplan, "Bunun dışında, LinkedIn’deki reklam modelleri, web sitenizin trafiğini artırma, etkileşim alma veya video izlenmesi sağlama gibi hedefler de oluşturulabilir. Bir diğer reklam modeli ise LinkedIn’in in-mail aracılığıyla mesajlaşma yöntemidir. Bu yöntemle, kullanıcının etkileşime geçmesi sonucu doğrudan bir mesajlaşma süreci başlatılabilir. LinkedIn reklamlarıyla dönüşüm hedefleri belirlemek de mümkündür. Web sitenizdeki satışları artırmaya yönelik kampanyalar yapılabilir. Aynı zamanda iş başvuruları almak amacıyla, potansiyel işe alım adaylarına yönelik dönüşüm hedefleri belirlenebilir" dedi

Bu Fabrika Dumanla Değil, Beyinle Çalışıyor…

BÜYGİAD’tan Tuna’ya Taziye Ziyareti

Vali Sezer: 15 Temmuz’u Unutmamamız ve Unutturmamamız Gerekir

AKSOY’DAN İMRALI MEKTUBU İDDİALARINA YANIT

BBP'den Kalıcı Komisyon Tepkisi

Erdoğan, TOGG'un Yeni Modeli T10f’yi Test Etti

İklim Kanunu Resmi Gazete’de Yayımlandı

Yeşilay’dan Dikkat Çeken İptal Kararı

Vali Yunus Sezer Orman Yangını Bölgesinde

Miniklerden Jandarmaya Ziyaret

Bakan Yusuf Tekin'den Müjde

Mağdur Çocuk Yurda Yerleşmek İstiyor

Kuraklığa Karşı Sulama Planı

Başpehlivan Orhan Okulu Oldu

Köpek Saldırısında Bir Kişi Yaralandı

Ufuk Özünlü Yeniden Kırkpınar Ağası Oldu

Üç Büyükşehir Belediye Başkanı Gözaltına Alındı

Vali Sezer'den Kırkpınar Mesajı: 664 Yıllık Miras Vurgusu

Prof. Dr. Osman Çakmak ile Röportaj

Aksoy; Bizim Görevimiz Yönetmek Değil, Çözüm Üretmek (GÖRÜNTÜLÜ HABER )

Üst Kattan Çocuğa Kimyasal Sıçradı

İmam-Hatip Adem Demirtaş’tan Duygu Yüklü Başsağlığı Mesajı

Yaşar Acar; Geriye Dolu Dolu Bir Hayat ve Eserler Bıraktı

Çalık’a Lenfoma Şüphesiyle Operasyon Kararı

Sahipli Köpekten Küçük Kıza Saldırı!

Okul Müdüründen Gazeteciyi Tehdit

Sağlık Bakanlığı Uyarıyor!

Işık’a Muş Vakfı'ndan Hayırlı Olsun Ziyareti

Işık, Görev Dağılımını Yaptı...

PKK Silah Bırakıyor Mu?

Yükleniyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.