• BIST 100

    10853,43%-0,81
  • DOLAR

    41,95% 0,22
  • EURO

    48,85% 0,03
  • GRAM ALTIN

    5385,98% 0,46
  • Ç. ALTIN

    9122,83% 0,00

LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

TEKNOLOJİ 30.03.2025 17:09:40 0
LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

Dijital pazarlama sektörünün gizli kahramanı olarak bilinen ve 810 milyondan fazla kullanıcısı bulunan LinkedIn için önemli değerlendirmelerde bulunan sektör temsilcisi Yasin Kaplan, bu kullanıcıların 65 milyonu karar verici pozisyonda olduğunu belriterek, son verilere göre LinkedIn’de verilen reklam harcamaları bir önceki yıla göre yüzde 21 artış gösterdiğini kaydetti.

İSTANBUL (İGFA) - LinkedIn hem iş arayanlar için hem de özellikle iş dünyasının önemli kitlelerine ulaşmak için eşsiz bir fırsat sunuyor

LinkedIn’in iş dünyasının adeta bir buluşma noktası haline geldiğini belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, rekabetin düşük olduğu ve rakiplerden öne çıkma fırsatının bulunduğu bu mecra olduğunu belirterek, LinkedIn reklamcılığının diğer platformlardan daha belirgin ve hedef odaklı bir yapı sunduğunu kaydetti.

"Reklam paneli üzerinden, doğru hedef kitleye ulaşmak için marka bilinirliği yaratma, dönüşüm odaklı kampanyalar oluşturma ya da ürün üzerinde düşünme sağlama gibi birçok farklı seçenek mevcut" diyen Kaplan, "LinkedIn’in sunduğu hedefleme yöntemlerinden bir diğeri ise pozisyon bazlı hedefleme yapabilme imkanıdır. Yani, sadece belirli pozisyonlardaki kişilere ulaşmak mümkündür. Örneğin, reklamınızın sadece satın almacılara, pazarlama müdürlerine ya da insan kaynakları uzmanlarına görünmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, marka bazlı hedefleme de yapılabilir. Yani, sadece belirli bir markada çalışan kişilere reklam gösterilebilir” diye konuştu.

LİNKEDIN’DE NİTELİKLİ ÇALIŞAN BULMANIN PÜF NOKTALARI

Deneyim bazlı hedefleme ile nitelikli aday arayanlar için önemli bir fırsat sunulduğunu belirten Kaplan, “Kariyer bazlı kırılımlar yaparak hedef kitle daraltması ile işletmelerin nitelikli çalışan bulabilmesi daha kolay hale gelebildiğini belirtti. 

Diğer mecralarda bulunan standart demografik hedefleme ve ilgi alanı hedefleme gibi seçeneklerin yanı sıra, LinkedIn’de daha detaylı hedefleme seçenekleri sunulduğunu ifade eden Kaplan, "Bunun dışında, LinkedIn’deki reklam modelleri, web sitenizin trafiğini artırma, etkileşim alma veya video izlenmesi sağlama gibi hedefler de oluşturulabilir. Bir diğer reklam modeli ise LinkedIn’in in-mail aracılığıyla mesajlaşma yöntemidir. Bu yöntemle, kullanıcının etkileşime geçmesi sonucu doğrudan bir mesajlaşma süreci başlatılabilir. LinkedIn reklamlarıyla dönüşüm hedefleri belirlemek de mümkündür. Web sitenizdeki satışları artırmaya yönelik kampanyalar yapılabilir. Aynı zamanda iş başvuruları almak amacıyla, potansiyel işe alım adaylarına yönelik dönüşüm hedefleri belirlenebilir" dedi

Özdemir, Burada Ben Yok, Biz Varız!

Ortak Masada, Ortak Akıl Buluşması

Yatırımların Zirvesi Ulaştırma ve Tarımda

İzsiz, Esnafa Tebligat Göndermek Hangi Aklın Ürünü?

Pera Kampüs’te Bağımlılıkla Mücadele Farkındalığı

Başalan, Sert Konuştu Kifayetsizliğin ve Çaresizliğin Göstergesi

3. Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Kongresi

Artvin’de İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu toplandı

MEB teftiş sistemini değerlendirdi

İletişim: CHP'nin hakaret içeren açıklamaları demokrasiye zarar veriyor

Tokat'ın 50 yıllık hayali gerçekleşiyor!

Takvim belli oldu... TBMM’de bütçe maratonu başlıyor!

CHP Düzce İl Başkanı Özcan Dağıstanlı: Şimdi el ele mücadele zamanı

İçişleri: Kırmızı bültenle aranan 3 suçlu daha ülkemize iade edildi

TOFAŞ, Mersin'e potada boyun eğdi

Nilüfer Belediyespor, EHF Avrupa Kupası’nda tur atladı

KKTC'nin yeni Cumhurbaşkanı Tufan Erhürman oldu

Ordu’da yıldızlı yol konforla buluştu

Kurtlar Vadisi’nden acı kayıp!

Gebze'de filede Galatasaray’a karşı büyük zafer

BİAD Görücüye Çıktı…

Gazi Şehir’de Ortak Akıl Buluşması

Kararnameyle Yeni Atananlar ve Görevden Alınanalar

Kenç; Zor Günlerin Çözümü İçin “Deva” Gerek

Türkiye Oryantiring Şampiyonası Edirne’de Başladı

Çin'in Dijital Dönüşümü Kadınlar İçin Yeni Fırsatlar Yaratıyor

Türk Silahlı Kuvvetleri’ne Yeni Nesil Güç Takviyesi

Türkiye’ye 627 Milyon Dolarlık 5g Yatırımı

Öğretmen, Yazar; Çocuk Çiçek Açar…

Eğitime Dijital Tasarım Gücü Geliyor...

Yükleniyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.