• BIST 100

    14155,46%0,76
  • DOLAR

    42,69% 0,23
  • EURO

    50,15% 0,06
  • GRAM ALTIN

    5897,70% 0,71
  • Ç. ALTIN

    9533,17% 2,62

LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

TEKNOLOJİ 30.03.2025 17:09:40 0
LinkedIn için reklam harcamaları yüzde 21 arttı

Dijital pazarlama sektörünün gizli kahramanı olarak bilinen ve 810 milyondan fazla kullanıcısı bulunan LinkedIn için önemli değerlendirmelerde bulunan sektör temsilcisi Yasin Kaplan, bu kullanıcıların 65 milyonu karar verici pozisyonda olduğunu belriterek, son verilere göre LinkedIn’de verilen reklam harcamaları bir önceki yıla göre yüzde 21 artış gösterdiğini kaydetti.

İSTANBUL (İGFA) - LinkedIn hem iş arayanlar için hem de özellikle iş dünyasının önemli kitlelerine ulaşmak için eşsiz bir fırsat sunuyor

LinkedIn’in iş dünyasının adeta bir buluşma noktası haline geldiğini belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, rekabetin düşük olduğu ve rakiplerden öne çıkma fırsatının bulunduğu bu mecra olduğunu belirterek, LinkedIn reklamcılığının diğer platformlardan daha belirgin ve hedef odaklı bir yapı sunduğunu kaydetti.

"Reklam paneli üzerinden, doğru hedef kitleye ulaşmak için marka bilinirliği yaratma, dönüşüm odaklı kampanyalar oluşturma ya da ürün üzerinde düşünme sağlama gibi birçok farklı seçenek mevcut" diyen Kaplan, "LinkedIn’in sunduğu hedefleme yöntemlerinden bir diğeri ise pozisyon bazlı hedefleme yapabilme imkanıdır. Yani, sadece belirli pozisyonlardaki kişilere ulaşmak mümkündür. Örneğin, reklamınızın sadece satın almacılara, pazarlama müdürlerine ya da insan kaynakları uzmanlarına görünmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, marka bazlı hedefleme de yapılabilir. Yani, sadece belirli bir markada çalışan kişilere reklam gösterilebilir” diye konuştu.

LİNKEDIN’DE NİTELİKLİ ÇALIŞAN BULMANIN PÜF NOKTALARI

Deneyim bazlı hedefleme ile nitelikli aday arayanlar için önemli bir fırsat sunulduğunu belirten Kaplan, “Kariyer bazlı kırılımlar yaparak hedef kitle daraltması ile işletmelerin nitelikli çalışan bulabilmesi daha kolay hale gelebildiğini belirtti. 

Diğer mecralarda bulunan standart demografik hedefleme ve ilgi alanı hedefleme gibi seçeneklerin yanı sıra, LinkedIn’de daha detaylı hedefleme seçenekleri sunulduğunu ifade eden Kaplan, "Bunun dışında, LinkedIn’deki reklam modelleri, web sitenizin trafiğini artırma, etkileşim alma veya video izlenmesi sağlama gibi hedefler de oluşturulabilir. Bir diğer reklam modeli ise LinkedIn’in in-mail aracılığıyla mesajlaşma yöntemidir. Bu yöntemle, kullanıcının etkileşime geçmesi sonucu doğrudan bir mesajlaşma süreci başlatılabilir. LinkedIn reklamlarıyla dönüşüm hedefleri belirlemek de mümkündür. Web sitenizdeki satışları artırmaya yönelik kampanyalar yapılabilir. Aynı zamanda iş başvuruları almak amacıyla, potansiyel işe alım adaylarına yönelik dönüşüm hedefleri belirlenebilir" dedi

Uyuşturucu Operasyonunda İlginç Detay

Masaj Salonlarına Fuhuş Operasyonu

Çakmak Barajı’na Su Verilmeye Başlandı

Tanış: “Bu eser, Mardin’in barışsever ruhuna armağanımdır”

Market Kıymasından Zehirlendikleri İddia Edildi

Polisten Kaçamayacağını Anlayınca İntihara Kalkıştı

Niğtaş Hakkındaki Çevre İddiaları Bilimsel Analizlerle Geçersiz Kaldı

Çetiner’den ALTİD Başkanı Cem Özcan’a Ziyaret

Akran Nezaketi ile saygı, anlayış, empati ve sağlıklı iletişimi

Trakya Üniversitesi Personeli Avukat 2. Kattan Düşerek Hayatını Kaybetti

Dikkat Asılsız İddialara İtibar Etmeyin...

Özgür Özel’in Antalya Listesinde Öne Çıkan Üç İsim

Alanya Servis Esnafları Kooperatifi’nden İki Öğrenciye Burs Desteği

Özel Çocuklar Türkiye Deniz Canlıları Müzesi’nde Unutulmaz Bir Gün Geçirdi

Can’dan 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Mesajı

“Türkiye Yeşeriyor Gazze Güçleniyor” Projesiyle Anlamlı Fidan Dikimi

Erten, Güven Tazeledi…

Vatandaş istedi, Aksoy yerine getirdi

Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı sezona galibiyetle başladı

Gazeteciliğin Sırrı Açıklandı: Bir Günde Olunmuyor

4 Bini Aşkın Fidan Öğretmenler İçin Toprakla Buluştu

Bayraktar, Türkiye Enerji Zirvesi’nde Enerji Piyasalarıyla Buluşacak

Oda ve Birlikler Bilgileri Bakanlığa Bildirecek

Kamburoğlu, Hakkında Çarpıcı İddialar..!

İlçe Başkanı Yoğun Bakımda mı?

Alanya Turizminin Yeni Başkanı Belli Oldu

Lüks Araç’ Krizi Büyüyor...

“Bilim İnsanları: ‘Kâinatta Tesadüfe Yer Yok’”

Postacı: Eğitim Meşalesi Öğretmenlerin Elinde Yükselecek

Av. Önder Serkan Çebi’den 24 Kasım mesajı

Yükleniyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.